nauczyciel: J. Myćka
Odbiorowi każdej informacji w Internecie powinno towarzyszyć ograniczone zaufanie i krytyczne podejście do danego źródła wiedzy.
Puzzle
Ułóż puzzle o różnym stopniu trudności.
Kliknij przycisk [Przejdź do gry], a zostaniesz przekierowany do strony z puzzlami.
Literki, liczby i słowa
Znajdź i wskarz zadane litery. Po wskazaniu wszystkich zadanych liter naciśnij przycisk [ SPRAWDŹ ]
aby przejść do następnego zadania.
Wskaż, co rozpoczyna się na podaną literkę i kliknij przycisk [ SPRAWDŹ ]
Kliknij na obrazku o podanym kolorze.
Przelicz przedmioty i wpisz odpowiednią liczbę klikając na cyfry znajdujące się u dołu ekranu. Jeżeli liczba jest dwucyfrowa np. 12, musisz kliknąć na cyfrę jeden i na cyfrę dwa. Po wpisaniu wyniku naciśnij przycisk [ SPRAWDŹ WYNIK ]
Uzupełnij działanie dodawania wpisując w każde pole liczbę robaczków znajdujących się na obrazkach. Dodaj do siebie wpisane liczby i wpisz wynik dodawania. Następnie naciśnij klawisz [ Enter ] aby przejść do następnego zadania.
Ułóż trzy takie same elementy obok siebie tak, aby było ich co najmniej 3 w linii poziomej lub pionowej. Znikną one wtedy z planszy.
Powodzenia!
Przesuwaj klocki tak aby utworzyć rynienkę dla kulki.
Powodzenia!
Połącz rury, aby mogła przez nie przepłynąć woda.
Powodzenia!
Znajdź pary ukrytych obrazków.
Podczas wykonywania ćwiczenia musisz w skupieniu starać się zapamiętywać położenie odkrywanych obrazków. Gdy odkryjesz dwa takie same obrazki znikną one z planszy. Gra się kończy po odkryciu wszystkich obrazków.
Powodzenia!
Ułóż kafelki o takim samym kolorze obok siebie tak, aby było ich co najmniej 3 w linii poziomej lub pionowej. Znikną one wtedy z planszy.
Powodzenia!
Korzystając ze strzałek na klawiaturze przepłyń żółwikiem rzekę unikając przeszkód. Zbieraj owoce płynące rzeką.
Powodzenia!
Poćwicz posługiwanie się klawiszami kursorów.
Siądź za kierownicą samochodu sportowego i dojedź do mety w określonym czasie.
Aby rozpocząć grę kliknij na czerwony przycisk.